Friday 20 June 2014

WILD-X : Promosi Rm40

WILD-X

 Kod Produk : WILDX | Harga : Rm40

Jika anda menghadapi salah satu masalah di atas, yang penting sekali anda perlu merawat zakar terlebih dahulu bukan terus beli ubat kuat dan terus bersama isteri. Jika anda amalkan minyak Wild-Xtak sampai seminggu Insya-Allah dah boleh nampak kesan perubahannya.

Yang penting setiap kali bersama, zakar anda tak perlu rangsangan lagi kerana zakar anda akan terangsang sendiri selepas menggunakan Wild-X! WOW!!!

14 Sebab Kenapa Anda Mesti Memilih Wild-X

Membesarkan saiz batang zakar 
Melambat pancutan air mani
Membesarkan saiz kepala zakar 
Zakar tetap keras selepas pancutan
Memanjangkan saiz batang zakar 
Mampu mengulangi beberapa kali
Menambah kekerasan batang zakar 
Mempercepatkan zakar mengeras
Meningkatkan keyakinan untuk bersama 
Suci, diperbuat daripada herba tradisional
Mencegah pancutan pra-matang 
Tiada kesan sampingan kepada suami
Mencegah gejala 'cepat layu' 
Tiada kesan sampingan kepada isteri


Terdapat pelbagai lagi yang mampu Wild-X lakukan untuk anda!Gabungan formula kami ini telah diuji secara saintifik dan klinikal untuk memberikan kesan² berikut pada jangka panjang, antaranya:


Membebaskan testosterone yang tersekat
Menggalakkan peredaran darah ke bahagian genital
Menguatkan dan membina kelenjar seksual lelaki
Membantu mengaktifkan pembinaan hormon seksual
Meningkatkan lagi stamina dan kuasa seks anda
Menguatkan kuasa kardiovascular dan meningkatkan peredaran darah
Menghilangkan stress dan kegusaran
Membina semula simpanan nutrien untuk sistem seks lelaki
Meningkatkan kekuatan adrenal dengan tonik kelenjar adrenal
Meningkatkan kekuatan seksual dengan herba tradisional
Menyokong kesihatan dan keberkesanan kelenjar pituitari.
Mengelakkan hypogonadism, atau testis yang tidak aktif
Mengelakkan kesan keletihan dan meningkatkan potensi pancutan


Testimoni ( 18SX )

Quote:
Mr.S, Cina, 29 tahun, Businessman, Alor Star

I think, I had nothing problem in sex with my girlfriend. But my best friend, En.Muhammad gave one bottle Wild-X untuk I cuba. Saya cubalah, FOC ma..
After I cubanya untuk 3 hari, I realized that :
- My ejaculation ketara lebih lambat
- My penis size & panjangnya makin bertambah
- My girlfriend & I get more closed than b4 & always wanna do ...

Selepas 3 bulan, dah habis 1 bottle tu. When I ask him again, not free of charge anymore, ha ha ! But I still get discount as his best friend. Why don't u try, it's really great Malays Sexual Health Product I'd never met b4. Tq my Wild-X
Quote:
Student glamour 2006, Melayu, 18 tahun, Pelajar UUM, Sintok

Saya ni muda lg sebenarnya, tapi dek' banyak onani, saya hadapi masalah cepat pancut & mudah lembik. Takut jugak la, nanti nak kahwin macam mana ? Malu la kat awek yang bakal jadi bini nanti. Banyak dah try macam-macam minyak. Minyak lintah, minyak belut, minyak belacak & mcm2 lg la.. Cuma minyak petrol sj x try lg. Tapi x menjadi jugak..

Saya try order sebotol Wild-X , mana tau kot-kot mujarab. Baru guna hari pertama ( pagi, lepas bangun tidur ) Time dengar kuliah dlm pkl 10 tu, rasa 'dia' berdenyut-denyut, macam ada 'karan'. Pas tu, malam tu urut lg utk kali ke 2 ( sblm tidur ) Pagi esok, bila bangun tidur, 'dia' terpacak & keras, heran jugak coz dah lama x jadi mcm tu. Lepas 7 hari guna Wild-X, saya try melancap utk test power, resultnya mmg best ( x leh habaq la ) Saya mmg pueh hati dgn Wild-X ni, dah tu bahan-bahan x campur unsur binatang, boleh bawa sembahyang & x yah risau klu tkena kat pakaian. Try la sendiri klu nak tau..
Quote:
En.M, Melayu, 43 tahun, JKR Alor Star

Setelah dinasihatkan oleh En.Muhammad, saya telah berpuas hati dengan kepanjangan alat kelamin saya. Walaubagaimanapun, saya perlu menambah saiz lilitannya serta meningkatkan prestasinya secara maksimum kerana menghadapi masalah dalam kesihatan seksual. En.Muhammad juga menasihatkan saya agar mengelakkan daripada mengambil ubat-ubatan yang bersifat sementara tetapi akan merosakkan buah pinggang secara perlahan.

Saya mencuba Wild-X, minyak urut berasaskan herba semulajadi sebagai langkah pertama untuk memulihkan masalah lemah tenaga batin saya. Setelah 1 minggu mengamalkannya, ternyata banyak perubahan yang memeranjatkan saya. Antaranya :

- Batang zakar saya lebih keras berbanding dahulu
- Kelihatan banyak urat-urat timbul pada batang zakar
- Zakar saya kembali sihat & aktif seperti waktu muda dulu
- Air mani saya lebih lambat terpancut berbanding sebelum
- Kemaluan saya masih lagi keras walaupun sudah 'muntah'
- Boleh mengulangi persetubuhan bersama isteri utk beberapa kali
- Isteri saya sering ingin bersama. Saya juga lebih yakin & bersedia
Quote:
Mat, Melayu, 42tahun, Pulau Langkawi, Kedah

Saya ada masalah nak bermain lama dengan isteri saya & zakar saya tidak keras sepenuhnya. Ini menyukarkan isteri saya mencapai kepuasan semasa hubungan seks.

Selepas 1 minggu mencuba Wild-X, kesannya amat menakjubkan sehingga zakar saya kembali bertenaga malah lebih hebat berbanding sewaktu muda-muda dulu. Batang zakar saya juga sangat keras dan besar dan panjangnya juga turut bertambah. Memang puas hati!
Quote:
Saya dikesan menghadapi tekanan darah tinggi sejak 1978 iaitu ketika baru berusia 25 tahun. Bersabit dengan masalah tersebut saya dinasihatkan supaya mengambil Metoprolol Tartate pada kadar 300mg (2 kali sehari dengan setiap pengambilan 150mg). Menurut kajian perubatan sebagaimana yang diberitahu oleh doktor, pengambilan dadah berkenaan dalam tempoh yang lama boleh mengakibatkan seseorang lelaki menghadapi masalah kekurangan tenaga seks. Pada 1999 saya telah diserang angin ahmar (stroke) ketika berumur 46 tahun sehingga menyebabkan sebahagian badan jadi lumpuh. Walau bagaimanapun tenaga seks saya masih boleh bertahan tetapi ‘cepat tewas’ biarpun zakar masih tegang. Saya merasa kasihan kepada pasangan (isteri) bila mendapati dia seperti tidak puas dan ini menyebabkan saya rasa bersalah. Selepas mengamalkan WildX selama 3 hari didapati ada perubahan kerana saya boleh bertahan dalam tempoh yang agak lama dan dapat memuaskan pasangan. Alhamdulillah. Saya bertekad untuk terus menggunakannya. Bagi mereka yang menghadapi masalah seperti saya jangan ragu-ragu mengamalkan WildX. ( 01x-4177317 01x-4177317, Lelaki Melayu)

No comments:

Post a Comment